Πολιτική Επιστροφών
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Όλα τα είδη μας προτού συσκευαστούν και αποσταλούν προς εσάς περνάνε από έλεγχο. Παρακαλούμε να ελέγξετε προσεκτικά κατά τη παραλαβή της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων καθώς και τη συσκευασία τους προκειμένου να διαπιστώσετε άμεσα τυχόν ελαττώματα, είτε αποστολή λάθους είδους από εμάς, κ.ά. Εάν έχει συμβεί κάποιο λάθος και κάτι δεν είναι όπως το ζητήσατε , παρακαλούμε ΑΜΕΣΑ να μας καλέσετε τηλεφωνικά στο (+30) 210-9935365 και εμείς θα κανονίσουμε ο διανομέας να παραλάβει από εσάς το προϊόν της παραγγελίας, χωρίς καμία επιβάρυνση σε εσάς. Εμείς θα φροντίσουμε για την άμεση αντικατάστασή του με παρόμοιο είδος, ενώ στην περίπτωση που δεν θα υπάρχει διαθεσιμότητα θα σας επιστρέψουμε το χρηματικό ποσό που πληρώσατε.
Δεκτές γίνονται οι επιστροφές εφόσον
- Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – φορεθεί και η συσκευασία του καθώς και το κουτί/καρτελάκι του θα αποσταλούν μαζί του σε άριστη κατάσταση.
- Αποσταλεί μαζί με το προϊόν και ένα αντίγραφο της απόδειξης πώλησης
Επιστροφές οι οποίες δεν θα τηρούν τους παραπάνω όρους , δεν θα γίνονται αποδεκτές και τα προϊόντα θα επιστρέφονται ξανά πίσω στον πελάτη (με όποια πρόσθετη επιβάρυνση).
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
1. Συμπληρώστε τη φόρμα που παραλάβατε μέσα στο δέμα σας.
2. Συσκευάστε μέρος η ολόκληρη την παραγγελία προς επιστροφή με προσοχή
ώστε να διασφαλίσετε την ασφαλή μεταφορά των προιόντων και των συσκευασιών τους σε εμάς.
3. Αποστείλετε το δέμα σας στην διεύθυνση Δωδεκανήσου 40 Άλιμος 17456 Αττική
με SPEEDEX COURIER (χρέωση παραλήπτη SPORTACE) ή με οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρία με χρέωση δική σας.
4. Παραλαμβάνουμε το δέμα και ελέγχουμε (εντός 1-2 ημερών) εάν η επιστροφή σας πληρεί όλες τις προυποθέσεις.
5. Σας αποστέλλουμε το νέο προιόν που έχετε επιλέξει ή σας κάνουμε την επιστροφή χρημάτων
(εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος)ανάλογα με το τι έχετε επιλέξει.
Χρεώσεις επιστροφών/Μεταφορικά έξοδα
Οι επιστροφές – αλλαγές γίνονται αποκλειστικά με τη συμπλήρωση της φόρμας επιστροφής και πάντα με χρέωση παραλήπτη, δηλαδή επιβαρύνεται οικονομικά η εταιρία μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει άλλη μεταφορική εταιρία από αυτές που συνεργαζόμαστε, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Επιστροφές – Αλλαγές με άλλη μεταφορική εταιρία και χρέωση της εταιρίας μας, δεν θα παραλαμβάνονται.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή τότε τα έξοδα αποστολής τα χρεώνεται εξ’ολοκλήρου ο πελάτης.Μας αποστέλει το δέμα με SPEEDEX COURIER και χρέωση δική μας διότι έχουμε εξασφαλίσει χαμηλότερες τιμές και στην αποστολή του δέματος αλλαγής προκύπτει χρέωση αποστολής ανεξάρτητα της αξίας του προιόντος.
- Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων τα έξοδα αποστολής τα χρεώνεται εξ’ολοκλήρου ο πελάτης-αφαιρούνται από το τελικό ποσό πίστωσης.
- Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρίας μας, επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό το οποίο πλήρωσε ο πελάτης και η αποστολή του νέου δέματος δεν έχει καμία χρέωση .
Διεύθυνση επιστροφής
Δωδεκανήσου 40 Άλιμος 17456 Αττική
Τηλέφωνο: (+30) 210-9935365
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Τα μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες αξίας άνω των 50€ , εντός Ελλάδας είναι ΔΩΡΕΑΝ ανεξάρτητα από τον επιλεγμένο τρόπο παραλαβής! Για παραγγελίες αξίας μικρότερης των 50€ έχουμε εξασφαλίσει την οικονομικότερη χρέωση της αγοράς για εσάς, και είναι σταθερή και ίση με 5,0€ . Δύναται επίσης να είναι δωρεάν αναλόγως με τον τρόπο παραλαβής που θα επιλέξετε :
- Παράδοση στο χώρο της επιλογής σας. Την αποστολή αναλαμβάνει εταιρία διανομής – courier. Η χρέωση εδώ είναι σταθερή και ίση προς 5,0€ για παραγγελίες αξίας εως 50€, και ΔΩΡΕΑΝ για άνω των 50€ (εντός Ελλάδας). Η χρέωση για την Κύπρο είναι η εξής: Για παραγγελίες έως 2 τεμάχια η χρέωση είναι στα 20€ ανεξάρτητα της τιμής των προιόντων.
- Παραλαβή από οποιοδήποτε κατάστηματα λιανικής μας, (φυσικά χωρίς χρέωση μεταφορικών) Μπορείτε να μας επισκεφθείτε σε οποιόδηποτε από τα καταστήματα λιανικής μας και να παραλάβετε από εκεί την παραγγελία σας. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε την επιπλέον δυνατότητα δοκιμής των ειδών που επιλέξατε και να δείτε και όλα μας τα προϊόντα απο κοντά.
ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας θα λαμβάνετε ενημερωτικά e-mail απο εμάς μέχρι και την στιγμή που θα την παραλάβει η εταιρία διανομής.
- Μόλις κάνετε την παραγγελία σας , αμέσως λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail απο εμάς με την επιβεβαίωσή της.
- Κατόπιν ακολουθεί η επεξεργασία, η συλλογή και ο έλεγχος των προϊόντων από εμάς. Μόλις τα προϊόντα συλλεχθούν απο εμάς , ενημερώνουμε την εταιρία διανομής για να έρθει να παραλάβει την παραγγελία σας και αμέσως σας ενημερώνουμε με νέο email αποστέλοντάς σας και τον αριθμό αποστολής – voucher . Εάν πραγματοποιήσετε την παραγγελίας σας εργάσιμη ημέρα έως τις 12:00 , τότε την παραλαμβάνει ο διανομέας από εμάς την ΙΔΙΑ ημέρα και σας την παραδίδει σε 1-3 εργάσιμες.
Για αποστολές σε Κύπρο, η παραγγελία σας θα φτάσει σε 3-10 εργάσιμες ημέρες
*Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργιών, εορτών κ.τ.λ.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Σε περίπτωση που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή/και τηλεφωνικώς. Η εταιρία θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει ή μπορεί να καθυστερήσει μια παραγγελία. Οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής:
- Το αυτόματο σύστημα ενημέρωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει για τεχνικούς λόγους την υπάρχουσα διαθεσιμότητα αφού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online με φυσικά καταστήματα. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.
- Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα-μέγεθος σε ένα από τα καταστήματα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι αρκετή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
- Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ’ αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωσή της.
Ωστόσο σε περίπτωση που τύχετε σε μία από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόησή σας και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα προσπαθήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσει.